提问

Автосервис в Балашихе

抗击疫情  / 倒序浏览   © 著作权归作者本人所有

#楼主# 3 天前

跳转到指定楼层
Сервис СТО-ЗОНА в течение мегаполисов Город призывает широченный спектр услуг числом починке а также обслуживанию автомобилей и стар и млад маркий да моделей. Выше- сервисный центр оборудован современным оборудованием, позволяющим выполнять работы любой трудности – через подмены масла ут капитального ремонтных работ двигателя.

Наши зубры быть обладателем многолетний эмпирия занятия с автомашинами разных производителей, начиная яко отечественные модификации, так да иномарки. Ты да я утилизируем чуть только лучшие запчасти и еще ткани, что гарантирует фундаментальность и еще фундаментальность выполненных работ.

НА нашем автосервисе ваша милость в силах прибегнуть руководствующимися предложениями:

Замена масла в моторе
Эндосонография также электроремонт шаблонный элементе
Замена тормозных колодок (а) также дисков
Ремонт а также замена висюльки
Детейлинг услуги
Мастерская автомобиля
Электрополировка автомобиля
Некрепкое стекло сверху экстрим-спорт
Электрокерамика на автомобиль
Компьютерная диагностика электронных систем машины
И почти все другое.
Я также делаем отличное предложение услуги числом кузовному ремонтным работам (а) также окрашивании автомобилей. Наши мастера могут устранить другие дефекта кузова, давать начало от мелких царапин (а) также заканчивая серьезными авариями.

СТО-ЗОНА в течение Балашихе ломит без выходящих, поэтому вы всегда сможете повернуться для нам за подмогою в любое удобное чтобы вам время. Пишущий эти строки заручим рослое штрих поддержания и штучный подступы ко каждому клиенту.

Заезжайте к нам, равно я побеспокоимся о вашем каре!

Московская область, Балашиха, Улица Чехова 4
https://sto-zona.clients.site
转播转播
回复

使用道具

0

主题

1

帖子

4

积分

新手上路

Rank: 1

积分
4
KennethVam 发表于 前天 04:32

kraken зайти

Most plane crashes are ‘survivable’
kraken даркнет
First, the good news. “The vast majority of aircraft accidents are survivable, and the majority of people in accidents survive,” says Galea. Since 1988, aircraft — and the seats inside them — must be built to withstand an impact of up to 16G, or g-force up to 16 times the force of gravity. That means, he says, that in most incidents, “it’s possible to survive the trauma of the impact of the crash.”

For instance, he classes the initial Jeju Air incident as survivable — an assumed bird strike, engine loss and belly landing on the runway, without functioning landing gear. “Had it not smashed into the concrete reinforced obstacle at the end of the runway, it’s quite possible the majority, if not everyone, could have survived,” he says.

The Azerbaijan Airlines crash, on the other hand, he classes as a non-survivable accident, and calls it a “miracle” that anyone made it out alive.
https://kra26c.cc
kraken войти
Most aircraft involved in accidents, however, are not — as suspicion is growing over the Azerbaijan crash — shot out of the sky.

And with modern planes built to withstand impacts and slow the spread of fire, Galea puts the chances of surviving a “survivable” accident at at least 90%.

Instead, he says, what makes the difference between life and death in most modern accidents is how fast passengers can evacuate.

Aircraft today must show that they can be evacuated in 90 seconds in order to gain certification. But a theoretical evacuation — practiced with volunteers at the manufacturers’ premises — is very different from the reality of a panicked public onboard a jet that has just crash-landed.
Galea, an evacuation expert, has conducted research for the UK’s Civil Aviation Authority (CAA) looking at the most “survivable” seats on a plane. His landmark research, conducted over several years in the early 2000s, looked at how passengers and crew behaved during a post-crash evacuation, rather than looking at the crashes themselves. By compiling data from 1,917 passengers and 155 crew involved in 105 accidents from 1977 to 1999, his team created a database of human behavior around plane crashes.

His analysis of which exits passengers actually used “shattered many myths about aircraft evacuation,” he says. “Prior to my study, it was believed that passengers tend to use their boarding exit because it was the most familiar, and that passengers tend to go forward. My analysis of the data demonstrated that none of these myths were supported by the evidence.”
回复

使用道具 举报

B Color Link Quote Code Smilies

关于作者

ytibybirer

新手上路

  • 主题

    3

  • 帖子

    4

  • 关注者

    1